قلب طلایی

قلب طلایی
مطالب جالب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب طلایی و آدرس bahoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هاپ ... هاپ
هووو ... هووو
واق ... واق
اووو ... اووو

خوب اگه همین طور تمرین کنی سگ خوبی می شی!
 

 اخبار اعلام كرد زيباترين كره خر جهان گم شده
.
.
.
بچه نشو برگرد!


برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
بسه... حالا برگرد...!!


____o/'__..__\o\
_._< ¡_______¡
____jL______jL
می دونی اینا کین؟ اون تویی که داری می رقصی... اون هم منم که دارم بهت شاباش می دم!



.
.
.
.
همین جوری بری پایین به نفت می رسی!


می دونی چقدر دوستت دارم؟
به اندازه تارهای موی سرت ضربدر تعداد نفس هات ضربدر تعداد ستاره های آسمان ضربدر صفر!


 مراقب بچه ها باشید تا گلها رو نچیینند...
اشتباه نکن! شهردار نیستم، فقط نگران خودم هستم!



ورژن1: یک گونی عشق تقدیم تو باد... عشقش مال خودت، ولی یادت نره گونی شو پس بدی!
ورژن2: یک گونی عشق تقدیم تو باد... عشقش مال خودت، گونیش هم برای نون خشکاتون!



عشق مثل بادی است که در دل می پیچد.
اگر نگهش داری خود آزرده می شوی
و اگر رهایش کنی دیگران!


تو که از کوچه ی مشتاق دلم می گذری
کوچه بن بست است باید دور بزنی!


جارو برقی با اینکه می دونه زباله راه نفسش رو می بنده، باز هم هورتش می کشه
...
...
...
جارو برقیتم آشغال!


 دوستی من و تو مانند ميخ طويله ايست كه هيج كره خری قادر به كندن آن نيست!



(وفات حضرت زینب): عروج اسوه صبر و شکیبایی، روایتگر و احیاگر واقعه عظیم عاشورا، حضرت زینب تسلیت باد.

عشق با زینب تبانی کرده است
رنگ گل را ارغوانی کرده است
هست کیش رهبریت کیش او
صبر زانو می زند در پیش او


دوستی که این اس ام اس رو فرستاده نوشته برادرش (سعید) 12 روز هست که توی کماست. لطفا برای سلامتیش دعا کنید.


توی این دنیای بزرگ واسه هر کسی ممکنه پیش بیاد که توی یه زمانی، یه کسی یه SMS سر کاری بهش بده!


 

 (روز پدر): با اینکه من از وضع خودم دلگیرم
بی هدیه برای تو پدر می میرم
در شهر به هر مغازه رفتم دیدم
جوراب نداشت، بنده بی تقصیرم!

علی یعنی تمام آفرینش
علی یعنی چراغ راه بینش
علی یعنی عدالت رادمردی
علی یعنی علاج دردمندی


اندرلحدم نکیر و منکر دیدم
اعضای مرا یکان یکان بوییدند
دیدند ولایت علی هست مرا
از آمدن خویش خجل گردیدند

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت
جوهر از آب روان دشت آسمان
کاغذ از صفحه ی دل
نور از شمع حیات
تا نویسم همه جا نام زیبای تو را
یا علی


مرا هرجور خواهی در به در کن
جفایت رااز این هم بیشتر کن
بزن با عشق خود آتش به جانم
ولی آتش نشانی را خبر کن


 آیا شما با من زیر یک سقف... زیر چتر محبت... زیر سایه مهربانی
...
...
منچ بازی می کنید؟



B.O.O.O.O.S
BuuuuuuS
b.O.O.O.O.s
BüüüüüüS
BØØØØØØS
bUuUuUuUus
BooooooooS
bo.Oo.Oo.Oo.s
B.......oOo.....S
Böoöoösss
تنوع از ما، انتخاب از شما!


 SMS عاشقانه از طرف حیف نون:
کاش مغز داشتم و مرگ مغزی می شدم و قلبم را به تو اهداء می کردم...


(جمعه): بوی عطر یار دارد جمعه ها
مژده دیدار دارد جمعه ها
جمعه در خورشید ما آئینه است
وعدگاه عاشقان آدینه است
جمعه ها دل یاد دلبر می کند
نغمه یابن الحسن سر می کند


 اگر خواستی به یک خر بوس بدی، به نکات زیر توجه کن:
...
...
...
خاک بر سرت! مگه می خوای به خر بوس بدی؟


 وجدانا
...
خدایی
...
جون من
...
مردونه
...
چقدر خوشحال شدی اس ام اس من اومد؟


 لبخند راهی است برای زیبا شدن
...
...
...
تو نیشت رو ببند! فایده نداره!


 چشمهای درشتت را که به من می دوزی و با لبهای بزرگ و با صدای رسا آواز می خوانی. از همیشه بیشتر دوستت دارم، تو واقعأ زیباترین قورباغه ای!


اتل متل یه مورچه / قدم می زد تو کوچه
اومد یه کفش ولگرد / پای اونو لگد کرد
مورچه پا شکسته / راه نمی ره نشسته
با برگی پاشو بسته / نمی تونه کار کنه
دونه هارو بار کنه / تو لونه انبار کنه
مورچه جونم تو ماهی / عیب نداره سیاهی / خوب بشه پات الهی
...
آفرین کوچولو اینو حفظ کن فردا ازت می پرسم!


اگه گفتی این چیه؟
و_o_o_o_o
...
...
زیاد زور نزن! خودم هم نمی دونم!


 (SMS فوتبالی): فدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: بازی های استقلال در جام باشگاه های آسیا فقط در ضربات پنالتی برگزار می شود!


خون تا ابد سرخ خواهد ماند... البته درون رگهای آبی

 

 0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
قبلاها تند تر می شمردی!


خواستم خونه عشقو تو قلبت بسازم، اما شهرداری مجوز نداد!



:-l
.
.
:-o
.
.
:-(
.
.
:-)
.
.
;-)
.
.
تا حالا سر کار رفتی؟


 دعای شب یک کودک: خایا! می دونی کم آب خوردم، جیش هم کردم. پس کمک کن شب جامو خیس نکنم.
...
...
پس حالا که دعاتو خوندی برو لالا کن!
 

 تو را به اندازه وزن یک دایناسور دوست می دارم!
...
...
اما عجله نکن! چون به اندازه 64 میلیون سالی که منقرض شده اسکولت کردم!


 از دست زمانه تیر باید بخوری
دائم غم ناگزیر باید بخوری
گفتم به تو عاشقی مکن، کار تو نیست
بچه! تو هنوز شیر باید بخوری!


(SMS فوتبالی): آسمان گفت كه من آبي ام / عشق مي ورزم كه استقلالي ام.


شب كه دیدم آسمان آبی پر ستاره
تازه فهمیدم استقلال چقدر سوراخ سوراخه


 (SMS فوتبالی): یه روز یه پرسپولیسی می ره كتاب فروشی می گه ببخشید آقا كتاب پرسپولیس قهرمان رو دارید؟ فروشنده می گه شرمنده! ما كتابای تخیلی نمی فروشیم!



 از خدا پول خواستم، بانك داد، درخت خواستم، جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد، حالا مي ترسم ازش تو رو بخوام، يه گله گوسفند بده!



 هزار دستگاه 206، 100 دستگاه آپارتمان، اسکناس به ارتفاع برج میلاد، و میلیارها ریال جوایز نقدی...
فدای یک تار موی تو مادر!

عصاره همه مهربانی ها را گرفتند و از آن مادر ساختند. (ویلیام شکسپیر)


خدایا گشته ام از زندگی سیر / که نرخ کادوی زن شد نفس گیر!
چرا در روز زن پول و زر و سیم / ولی روز پدر شورت و عرق گیر؟!

روز زن، بر هر زن، خواهر زن، مادر زن، آمپول زن، پنبه زن، بیل زن، جِر زن و زیر آب زن مبارک!

با تشکر از: ج.غ و ابراهیم


می دونی شکست عشقی یعنی چی؟
یعنی بری پای تخته کنفرانس بدی، بعد بفهمی زیپ شلوارت باز بوده!


(SMS فوتبالی): همگان باید بدانند رویایی ترین لحظات، زمان غلبه سرخی غروب بر تلالو آبی آسمان است. باید بدانند خون تا ابد سرخ باقی خواهد ماند ولی به محض ناپدیدی آبی آسمان همه خوشحال می شوند، چون لحظاتی بعد باران خواهد آمد!
فرستنده: امپراطور ارتش سرخ


بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی،... بار دوم فکر کردم دیوانه ای،... بار سوم فکر کردم دوستم داری... اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای!


(SMS فوتبالی): استقلالی ها هم کم نیاوردند و فورا جواب دادند:
این مایه سرور و خوشبختیست که فلک از رنگ قرمز خالیست
تلاءلو آسمان را می بینی؟ گویند که خدا هم استقلالیست!


 مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده نا تمام است
و وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است!


 فال حافظ، نیت کن!
...
...
...
...
به جهنم گر غمت پایان ندارد
به درک گر سرت سامان ندارد
بخندم من به این دنیای فانی
که ضایع تر از این امکان ندارد
. . .
حافظ می خواد بگه تو خوشبخت می شی، یه کم عصبانیه! منظوری نداره!

(کلمه بخندم در بیت دوم در دیوان اصلی کلمه دیگری بود که من با توجه به اینکه خانواده از اینجا رد می شه یه کم تغییرش دادم... به هر حال مطمئنم اونقدر فکرتون منحرف هست که بتوید کلمه اصلی رو بدون راهنمایی من حدس بزنید!)


(اس ام اس فوتبالی): اطلاعیه عمومی: از کلیه هم وطنان به خصوص طرفداران تیم استقلال دعوت می کنیم
پول هاشون رو روی هم بذارن و یک دستگاه فاکس برای تیم بخرند تا دوباره آبروی ایران نره.
پی نوشت: به محض اینکه اس ام اس پرسپولیسی به دستم برسه آپدیت می کنم.
از استقلالی ها دعوت می کنیم استعداد به خرج بدن و اس ام اس از خودشون در کنن!


SMS عاشقانه: آمازون با تمام درختاش... آسمون با تمام ستاره هاش... دنیا با تمام آدمهاش... بارون با تمام قطراتش
خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!


 هر زنی دو مرد را دوست دارد.
یکی ساخته تخیلات اوست، و دیگری هنوز به دنیا نیامده!


فردا ماه گرفتگی شروع می شه. اگر منو گرفتن، تو مواظب خودت باش!


 یه جوجه خروس دارم روزی 6 تا تخم می ذاره...
باور نمی کنی؟ بیا! اینم عکسش:
_=/.l.\=
_(^\/^)
.\{= =}/
_j-----L
این هم تخم هایی که می ذاره:
O O 0 O O 0



SMS عاشقانه مشهدی:
Love mashadi: medeni alan chi dust derom? Dust derom alan to einje bashi bad mo yevashaki biam kenaret ba yak lahne asheghena behet bogom: Pekh! yare netersi!


یک فعل چند منظوره در لهجه شیرین مشهدی:
مو بوروم: من بروم.
مو بوروم: من می بُرم.
مو بوروم: من می بَرَم.
مو بوروم: من برنده می شوم.
مو بوروم: من مو بور هستم.


 ترجمه شعر اتل متل توتوله به زبان انگلیسی:
How's Hassan's Cow? She doesn't have neither milk nor They took her milk to India. Marry a Kurdish Woman. Name her amghezy... Around her hat reddish. Aachin and Vaachin cross one of your legs!



به اندازه تمام روزهای زندگیم دوستت دارم
- نوزاد سقط شده‎


(احتمالا مخصوص نیمه شب:)
یه روز... هه هه
یه روز... هه هه هه
یه روز یه ترکه... هه هه هه
ببخشید الان خنده ام می گیره بعدا برات تعریف می کنم!



[ شنبه 8 بهمن 1390 ] [ 20:48 ] [ زهرا ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به قلب طلایی خوش آمدید
امکانات وب
بک لینک طراحی سایت