قلب طلایی

قلب طلایی
مطالب جالب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب طلایی و آدرس bahoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





از هم گریختیم

و آن نازنین پیاله دلخواه را، دریغ

بر خاک ریختیم!

 

جان من و تو تشنه پیوند مهر بود،

دردا که جان تشنه خود را گداختیم!

بس دردناک بود جدائی میان ما،

از هم جدا شدیم و بدین درد ساختیم

 

دیدار ما که آن همه شوق و امید داشت،

اینک نگاه کن که سراسر ملال گشت،

و آن عشق نازنین که میان من و تو بود،

دردا که چون جوانی ما پایمال گشت!

 

با آن همه نیاز که من داشتم به تو،

پرهیز عاشقانه من ناگریز بود.

من بارها به سوی تو آمدم، ولی

هر بار دیر بود!

 

اینک من و توایم دو تنهای بی نصیب،

هر یک جدا گرفته ره سرنوشت خویش.

سرگشته در کشاکش طوفان روزگار،

گم کرده همچو آدم و حوا بهشت خویش!



[ سه شنبه 4 بهمن 1390 ] [ 19:54 ] [ زهرا ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به قلب طلایی خوش آمدید
امکانات وب
بک لینک طراحی سایت