قلب طلایی

قلب طلایی
مطالب جالب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب طلایی و آدرس bahoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صبحی مادری برای بیدار کردن پسرش رفت.

 

مادر: پسرم بلند شو. وقت رفتن به مدرسهاست.

 

پسر: اما چرا مامان؟ من نمی خوام برممدرسه.

 

مادر: دو دلیل به من بگو که نمی خوای بریمدرسه.

 

پسر: یک که همه بچه ها از من بدشون می یاد. دو همهمعلم ها از من بدشون می یاد.

 

مادر: اُه خدای من! این که دلیل نمی شه. زود باش توباید بری به مدرسه.

پسر: مامان دو دلیل برام بیار که من باید برممدرسه؟
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
مادر: یک تو الآن پنجاه و دو سالته. دوم اینکه تو مدیر مدرسه هستی
!!

 



[ سه شنبه 23 خرداد 1391 ] [ 14:44 ] [ زهرا ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به قلب طلایی خوش آمدید
امکانات وب
بک لینک طراحی سایت