قلب طلایی

قلب طلایی
مطالب جالب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب طلایی و آدرس bahoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام با اینکه چند لحضه تا عید مونده ولی باز باید بگویم که******پیشاپیش عید شما مبارک*****

امیدوارم سال پر نظری داشته باشم و همینطور برای بچه های لوکس بلاگ ارزوی موفقیت میکنم همچنین از تیم لوکس بلاگ تشکر میکنم واسه امکانات لوکس بلاگ*****امیدوارم سال خوبی رو در کنار خانواده داشته باشیم هممون اگر کسی با کسی کدورت و یا مشکلی داره امیدوارم حل بشه و همه به ارزوهاشون برسن

البته خودم یه ارزو دارم که فکر کنم هیچ وقت امکان نداره بر اورده بشه چون از اون غیر ممکن هاست**ولی بدونین از اون ارزوهایی ه که دخترای لوس یا بعضیا واسه بعضی چیزا میگن غیر ممکن

این هم چند عکس از هفت سین ***لذت ببرین***

****

************************************************


*************************************************

*********************************************

**************************************************

*************************************************

البته سفره ما که به زیبایی اینا نیست که ولی اگه عکس گرفتم                                                             واستون میذارم راستش تنبلیم اومد درستش کنم اما بد نشده



[ سه شنبه 1 فروردين 1391 ] [ 7:55 ] [ زهرا ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به قلب طلایی خوش آمدید
امکانات وب
بک لینک طراحی سایت