قلب طلایی

قلب طلایی
مطالب جالب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب طلایی و آدرس bahoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کهکشان ها چگونه پدید می ایند؟کهکشان ها به صورت ابری از گازی تیره ی عظیم است وسعت ان به اندازه ای است که هزاران سال طول میکشد که نور با سرعت زیادی که دارد از این سوی یک کهکشان به ان سوی کهکشان برود.با گذر زمان به دلیل نیروی جاذبه ذرات گاز به سوی یک دیگر کشیده شده و متراکم میشوند.بعضی اوقات به دلیل نیروی جاذبه ی زیاد گاز منجر به تشکیل ستاره میشود. در کهکشان راه شیری صد میلیون ستاره وجود دارد.

جهان در اغاز به صورت ماده ی متراکمی بود که در ان انفجار بزرگی رخ داده است این انفجار به  بینگ بنگ معروف ایت و بینگ بنگ هم به معنی انفجار بزرگ یا عظیم است.ستاره شناسان پیدایش جهان را ناشی از وقوع این انفجار میدانند.

جهان از چه چیز تشکیل شده است؟جهان مجموعه ای عظیم است از ماده و فضا این ماده شامل سیارات قمر ها و ستارگان میشود از اجتماع صد ها هزار ستاره نیز کهکشان ها تشکیل شده اند.

ستاره شناسان نخستین فکر میکردند که خورشید و سایر سیارات به دور زمین میگردند اما نیکلاس کوپرنیک نظریه ای ارائه داد که زمین و سیارات به دور خورشید در حال گردش هستند

 

جهان هستی که از کره ی زمین و سایر سیاره ها و میلیارد ها ستاره و پدیده هایی در دور ترین اعماق و زوایای فضا تشکیل شده است طول عمرش به حدود 15000میلیون سال میرسد.

 



[ پنج شنبه 20 بهمن 1390 ] [ 19:17 ] [ زهرا ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به قلب طلایی خوش آمدید
امکانات وب
بک لینک طراحی سایت