قلب طلایی

قلب طلایی
مطالب جالب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب طلایی و آدرس bahoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آب خونه قطع شده بود ؛ بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد ، میپرسه زنگ لوله هاست ؟

پَ نَ پَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال فرستاده !!!

 
 

داداشم تو حموم زده زیر آواز ، بهش میگم میشه نخونی ؟ میگه صدام بده ؟ میگم پَ نَ پَ میترسم آب بپره تو گلوت خفه شی ، یکی از استعدادهای موسیقی کشو رو از دست بدیم !!!

 
 


اومدم به بابام میگم بابا پول بده ، میگه مگه پولات تموم شده ؟

1-میگم پَ نَ پَ با اون یه ذره پول تو جیبی رفتم یه بنز خریدم ، بقیشم گذاشتم بانک !

2-میگه پَ نَ پَ با اون دست فرمونت میخوای پول بنزم بهت بدم لابد ؟

3-میگم شما هم مگه پَ نَ پَ رو بلدی ؟ میگه پَ نَ پَ ! فقط تو بلدی !!!

  •  
 

زنگ زدم ۱۱۸ میگم : حمید علیزاده ، میگه : شمارشو میخوای ؟

میگم : پَ نَ پَ دارم خودمو معرفی میکنم ، اسم شما چیه ؟

 
 


به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه ! میگه وقتی استارت میزنی روشن نمیشه ؟

میگم پَ نَ پَ وقتی ازش خواهش میکنم روشن نمیشه !!!

  •  
 

دوازده شب رسیدم دم خونه ، کلید نداشتم !!! به داداشم زنگ زدم میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن ! میگه در خونه رو ؟ پَ نَ پَ در یخچالو !!!

 
 

لپ تاپم رو بردم نمایندگی ، میگم ضربه خورده کار نمیکنه ، یارو میگه ضربه فیزیکی ؟

پَ نَ پَ بی محلی کردم بهش ، ضربه روحی خورده !!!

 
  •  
 

به استاد میگم امتحان میان ترم رو بندازید عقب ، میگه یعنی یه روز دیگه ؟

میگم پَ نَ پَ ساعت ۲۳:۵۹:۵۹ امشب !!

 

رفتم مغازه میگم سی دی دارید؟  میگه خام؟

پ ن پ تنوری باشه با قارچ

 
  •  
 
,
  •  
 
 

 



[ یک شنبه 9 بهمن 1390 ] [ 21:25 ] [ زهرا ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به قلب طلایی خوش آمدید
امکانات وب
بک لینک طراحی سایت