قلب طلایی
مطالب جالب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب طلایی و آدرس bahoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همه نابودگران زمین در یک عکس

جدیدترین تصویر گرافیکی ناسا به نمایش هزار و ۴۰۰ جسم خطرناکی که پتانسیل برخورد با زمین را دارند، پرداخته است.

تجمع  سیارک های خطرناک در یک عکس

 

یک تصویر با نمایش نقشه تمام سیارکهای احتمالا خطرناک به ارائه نموداری از فعالیت شلوغ کیهانی پرداخته است.

این سیارک ها به آن دلیل خطرناک درنظر گرفته می شوند که نسبتا بزرگ بوده و اندازه آنها حداقل ۱۴۰ متر است.

همچنین آنها مدارهایی را دنبال می کنند که در نزدیکی زمین (با فاصله ۷.۵ میلیون کیلومتر) تصور می شوند.

این در حالی است که ناسا مدعی است که صرف طبقه بندی در گروه سیارکهای خطرناک به معنی برخورد سیارک با زمین نیست.

دانشمندان این سازمان مدعی هستند که هیچکدام از سیارک های به نمایش در آمده در این تصویر در ۱۰۰ سال آینده برای زمین تهدیدی به حساب نمی آیند.

این دانشمندان در حال برنامه ریزی برای پیگیری این سیارک ها هستند تا بتوانند مدار آنها را اصلاح کرده و پیش بینی های دققیتری در مورد فاصله این سیارک ها در زمان عبور از کنار زمین و احتمال برخورد را ارائه کنند.

به عنوان بخشی از این تلاش، کار بر روی ساخت یک حسگر مادون قرمز موسوم به حسگر دوربین جسم نزدیک به زمین (NEOCam) بوده که می تواند قابلیتهای پیگیری سیارک را ارتقا بخشد.

این ماموریت فضایی همچنین به جست وجو برای مقاصد مطلوبتر برای اکتشافات آینده ماموریتهای رباتیک یا سرنشین دار کمک خواهد کرد.

سیارک ها نور مرئی را منعکس می کنند. در این حالت در زمان بررسی اجسام نزدیک زمین با تلسکوپ های نوری، داده های به دست آمده ممکن است گمراه کننده باشند.

بسته به میزان بازتابندگی جسم، یک سنگ فضایی کوچک با رنگ روشن می تواند خود را به شکل یک سنگ بزرگتر تیره نمایش دهد.

سیارک ها بیشتر تابش خود را در طول موج مادون قرمز در نزدیکی ۱۰ میکرون می تابند که برای انسان به شکل حرارت قابل تصور است.

همچنین تابش نسبتا کمتری از ستارگان و کهکشانها در این طول موج وجود داشته که شناسایی اجسام کم نور متحرک را ساده تر می کند.

یک تلسکوپ فضایی پس از پرتاب می تواند در موقعیتی حدود چهار برابر فاصله زمین و ماه قرار بگیرد.

دوربین NEOCam از این فاصله می تواند رفت و آمد اجسام نزدیک به زمین را بدون موانعی مانند پوشش ابر یا نور روز مشاهده کند.

تصویر تجمع سیارکهای اجسام نزدیک به زمین به رنگ آبی
و سیارکهای احتمالا خطرناک به رنگ نارنجی

تفاوت بیم مدارهای سیارک نزدیک زمین (آبی) و سیارک خطرناک (نارنجی)

حسگر دوربین جسم نزدیک به زمین (NEOCam)

[ دو شنبه 11 شهريور 1392 ] [ 12:50 ] [ زهرا ]

مجموعه قوانین خالی بندی

 

 

فصل یک - تعاریف

خالی بند:
خلاق، مبتکر، خوش صحبت، مجلس دار، کسی که اِند همه چیز باشد، آمیتا پاچان، کسی که با دست خالی حریف همه قاچاقچی های اسلحه به دست شود و آب هم در دلش تکان نخورد، جیسون استتام و دوستان، ماموریت غیرممکن نیز گفته اند.

افاده ای:
مونث خالی بند، زنی که مدام از وضع زندگی اش تعریف کند و هنگام حرف زدن گردنبند و گوشواره اش را به بقیه نشان دهد و ادعا کند که آنها را شوهرش از بلژیک برایش آورده است اما از نازنین اینا قرض گرفته باشد. از خودراضی، پرفیس، دختره ایکبیری، با اون صورت بوتاکسیش، دماغش هم عملی بودا… فهمیدی؟

خالی بندان از نظر محتوای ایجاد کننده به ۵ گروه کلی تقسیم می شوند:


۱- جودهندگان:
جوددهندگان نوع درجه اول در عین حال پیچیده خالی بندان هستند که معمولا قربانیان خود را با این جملات به دام می اندازند: «آقا شنیدی قضیه رو؟ »
این افراد به شدت به علی رمضان پور شبیه بوده و احساس خودزرنگ بینی شدید دارند. در برخورد با آنها فاصله را حفظ کرده و از بیان کلماتی مثل: «اع؟ … نه بابا؟ … راست می گی؟ … جون من؟ » که باعث تهییج آنها می شود، به شدت پرهیز کنید.

۱- حال دهندگان: حالدهندگان خالی بندان سبک وزنی هستندکه در جوامع مجازی فعالیت گسترده تری دارند و معمولا آدم های مهربانی هستند که زیر عکس دیگران کامنت می گذارند که: «چه خوشل شدی قلبونت بلم… عجیجم» یا اینکه از او می خواهند ادش کند.
این افراد هیچ دلیل خاصی برای کار خود ندارند و صرفا به دنبال نوعی تسکین روحی و عاطفی برای خود هستندو به طور کلی بی آزار محسوب می شوند.

۱- جمشید هاشم پورها:
اینگونه از خالی بندها که در حال انقراض هستند، در گذشته فعالیت گسترده ای داشتند و معمولا به صورت دو نفره همراه با فرامرز قریبیان به جنگ قاچاقچی ها می رفتند و همه جا را به آتش می کشیدند اما با کهولت سن و آمدن بچه خوشگل هایی مثل محمدرضا گلزار و احمد پورمخبر از صحنه خالی بندی حذف شدند.
به خاطرات آنها گوش کنید و دوستشان داشته باشید.

۱- آمار دهندگان:
این افراد به صورت تکی یا همراه با مجری در تلویزیون حاضر شده و آ» ار شگفت انگیزی از وضعیت اقتصادی کشور ارائه می دهند؛ جوری که آدم شک می کند صبح ۳ کیلو مرغ را به چه قیمتی خریده بوده است.
این افراد همیشه وجود دارند و فقط از شکلی به شکل دیگر تغییر پیدا می کنند.


فصل دو – وظایف خالی بند


ماده یک- فرد خالی بند موظف است یک بار قبل از حضور در جمع دوستان، خالی بندی خودش را برای خودش تعریف کند و نقاط ضعف و مشکلات منطقی آن را حل کند. او می تواند این کار را در آینه یا با کمک یک همکار رازدار انجام دهد.

ماده دو- فرد خالی بند موظف است خالی بندی هایش را متناسب با سن افرادی که می خواهد برای آنها تعریف کند، دسته بندی کرده و منعطف کند؛ مثلا اگر در ماجرایی که برای گروه سنی الف تعریف می کند، در اتوبان صدر ترمز دستی ماشین در حال حرکت را کشیده است، برای گروه سنی ب آن را به یک بلوار بزرگ، در گروه سنی جیم به یک کوچه عریض و در گروه های سنی بالاتر به پارکینگ خانه شان تغییر دهد.

ماده سه- فرد خالی بند موظف است در تعریف کردن خالی بندی خود چشم هایش را باریک کرده، به یک نقطه در افق دور خیره شود و ابروی سمت راستش را ۱۲ درجه به سمت بالا متمایل کند و در حالتی مثل مکاشفه، شروع به آغاز داستانش کند.

ماده چهار- فرد خالی بند همچنین می تواند در جهان صنعتگر باشد اما تاکید دیگران روی این نکته که خالی بندان در جهان صنعتگرند، پیگرد قانونی داشته و با متخلفین به دلیل تشویش اذهان عمومی برخورد می شود.

ماده پنج- فرد خالی بند موظف است در هنگام خالی بندی مدام با مشت به کتف فرد مقابلش بکوبد و قارت قارت بخندد.
تبصره: ضربه زدن به دیگر نقاط حساس بدن دیگران پیگرد قانونی دارد.

ماده شش- حضور چند خالی بند در یک مجلس بلامانع است اما در اینصورت خالی بندان موظفند نوبت را رعایت کرده و از سمت راست شروع به تعریف کردن خالی بندی های خود بکنند. خالی بندان نباید بین حرف های دوستانشان بپرند یا آنها را نقض کنند و فقط وقتی نوبت به آنها رسید، با بیان جمله «بابا اینکه چیزی نیست» صحبت های خود را آغاز کنند.

تبصره: استفاده از یک مجری و یک کمک مجری برای نگه داشتن زمان و جلوگیری از ضایع شدن حق دیگران بلامانع است.


فصل سه – وظایف توخال زن


ماده یک- توخال زن فردی است که خالی بندی های فرد خالی بند را باور نکرده و به او می گوید: «ببند بابا… با او قیافه ات. »

ماده دو- فرد توخال زن همچنین می تواند به فرد خالی بند بگوید: «اونجای آدم دروغگو»
تبصره: وی باید در هنگام گفتن این جمله آنجای مورد نظر را با انگشت نشان بدهد و روی آن تاکید کند تا با جاهای دیگر وی اشتباه نشود.
تبصره دو: هیچ کس حق ندارد آب را بریزد آنجای آدم دروغگو. حتی لولو.

ماده سه- فرد توخال زن باید همه خالی بندی را تا آخر گوش داده و هنگامی که به خالی بند فحش می دهد، ادب و احترام را رعایت کند.

ماده چهار- برخورد فیزیکی با خالی بند جرم است.


فصل چهار – وظایف خالی بندی


ماده یک- خالی بندی موظف است سلیس، روان، جذاب و حیرت انگیز باشد.

ماده دو- خالی بندی مسئولیتی در قبال منطقی بودن خود ندارد.

ماده سه- با خالی بندی های لوس و بی مزه بنا بر آیین نامه اجرایی مانند متن های بی مزه برخورد می شود و به آنها گفته می شود: «یخ کنی یخچال»

[ دو شنبه 11 شهريور 1392 ] [ 12:33 ] [ زهرا ]

سلام دوستان

با شروع فصل امتحانات کلا روحیه آدم از این رو به اون رو میشه و آدم همراه با استرس و اضطراب امتحان روزارو میگذرونه

میخواستم وبلاگمو از یه رنگی در بیارمو خاطرات این روزهارو و شرحشونو براتون اینجا بذارم

اول از همه میریم سراغ برنامه امتحانی بنده آخه شما بگین به این میگن برنامه امتحانی نوبت اول؟

ملاحضه بفرمایید:

rf0vcd1os9x95x6f032w.jpg

امروز امتحان زیست داشتیم و من زیاد نخونده بودم پنجشنبه همین هفته گذشته یعنی پریروز به بهونه ی نمونه سوال و اینا که از اینترنت در بیارم اومدم نشستم ور دل کامی جون تا شب بعد رفتم خوابیدم.:-"

فرداشم که شما به حساب نیارین هیچی نخوندم:-".دیروز همش داشتم ول و الاف تو نت میگشتم و درس نخوندم.امروز صبح ساعت10بیدار شدم:D خیر سرم کتابو باز کردم دیدم هرچی رو که نگاه میکنم بلدم گفتم بیخیال بابا برو ور دل کامی جون:)) این شد که پا شدم اومدم پا کامپیوتر و رفتم یاهومو چک کردم که دیدم یکی از دوستانم پی ام گذاشته که سونیا جونم(یکی از دوستام)امشب ویاد نت منم ذوق مرگ شدم(سونیا بدلیل درس کلا مرده بود):)) آخه روز قبلش گیر داده بودم به بنده خدا که هی سونیا میخوام سونیا کجاست سونیا میخوام سونیا میخوام.....بیچاره کلافه بید از دستم آخرشم نرفت به سونیا خبر بده که من منتظرش بیدم.این شد که رفتم خوابیدم.

خلاصه امروز تا ساعت 12 ظهر داشتم درس میخوندم که پرستو زنگ زد با صدای جیغ مانندش:)) وگفت که برو دنبال یاسمن با هم دیگه بیاین دنبالم بنده هم ده دقیقه طول نکشید آماده شدم و رفتم دنبال یاسمن.

بعد اینکه رفتیم دنبال پرستو،پرستو وگفت که راضیه و نرگس هم قراره بیان دنبالمون باهم بریم این شد که مثل بت منتظر شدیم نرگس 2 دقیقه ای خودشو رسوند ولی راضیه جونمونو درآورد ساعت شد 12:35تا بالاخره با ناز اومد.[-(

خواستم یکی بکوبم تو سر راضیه دلم نیومد بزنما....وگرنه خفش میکردم>:)

وقتی لشکر جومونگ(بنده و دوستانم) رسیدیم مدرسه پنج دقیقه نشد که معاون بداخلاقه با دبیر ادبیاتمون(اینم دست کمی از اون نداره) اومدن وگفتن یالا برید سر کلاس ما هم زرتی رفتیم سر کلاس :-"

دوباره پنج دقیقه بعد معاون بداخلاقه اومد برگه ها رو پخش کرد منم که درحال خوردن کیک بودم=))

کیکه وقت بود بمونه تو گلوم با دیدن این معاونه=)) برگه رو گرفتم و شروع کردم به نوشتن برگه رو پر کردم آخرش دیدم ای خدا 2 نمره همین جوری پرید(سرما خوردم همشو یادم رفت)گفتم به جهنم و برگه رو دادم.:-"

خلاصه رفتم بیرون حالا یکی بیاد دنبال این راضیه اینا بگرده پیداشون کنه...[-(

داشتم دنبالشون میگشتم که راضیه رو از دور ودیدم(تشخیص از راه دور من خوب  بیده)رفتم پیششون دیدیم یکی کمه

پرستو هنوز پیداش نشده بود با اینکه قبل من  برگشو داد

چند دقیقه گذشت بچه ها هم داشتن وراجی میکردن که دیدم یه موجود قرمز رنگ داره میاد(t-shirt قرمز پوشیده بود تو این گرما )اون که ویامد ما هم حرکت وکردیم و رفتیم خانه.

از موقعی که اومدم خونه تا نیم ساعت پیش داشتم فیلم ودیدم الانم دارم اینا رو ونویسم(البته خیلی بی حوصله شرح ودادم حال نوداشتم):-"

امتحان بعدیمونم زبان بیده که من اصلا لازم نیست بخونم و کتابو بگیرم دست تا دوشنبه>:) پس فعلا بای بای تا دوشنبه;)

[ شنبه 2 دی 1391 ] [ 16:59 ] [ زهرا ]
شخصیت های کارتونی در دنیای واقعی!

  روزنه آنلاین:

شخصیت های کارتونی در دنیای واقعی! +عکس

شخصیت های کارتونی در دنیای واقعی! +عکس

شخصیت های کارتونی در دنیای واقعی! +عکس

شخصیت های کارتونی در دنیای واقعی! +عکس

شخصیت های کارتونی در دنیای واقعی! +عکس

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 آبان 1391 ] [ 19:12 ] [ زهرا ]

ین منزل با داشتن عرض 1.2 متری باریکترین خانه دنیا است که در بین دو ساختمان بلند و به هدف استفاده بهینه از فضا در شهر ورشو ساخته شده است. این منزل دارای سه طبقه است و 9 متر ارتفاع دارد و تمامی امکانات یک خانه عادی مانند حمام و سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ، اتاق های خخواب و پذیرایی و... را دارا میباشد.

 

 SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون
 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 

 

 

2SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 



 

 

3SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

4SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

5SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

6SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

7SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

8SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

9SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

10SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

11SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

12SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

13SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

14SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

15SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

16SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

17SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

18SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

19SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

20SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

21SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

22SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

23SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

24SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

25SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

26SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

27SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


 

 

28SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

[ دو شنبه 8 آبان 1391 ] [ 18:21 ] [ زهرا ]
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 43 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به قلب طلایی خوش آمدید
امکانات وب
بک لینک طراحی سایت